• Zákaznícka zóna
    • Nové pripojenie
    • Zmena údajov
    • Vyjadrenie k projektovej dokumentácii
    • Vodomer
    • Fakturácia
    • Cenník
    • Na stiahnutie
  • Samosprávy
  • Poruchy a odstávky
  • Kontakt
  • Zákaznícka zóna
    • Nové pripojenie
    • Vyjadrenie k projektovej dokumentácii
    • Zmena údajov
    • Fakturácia
    • Vodomer
    • Na stiahnutie
  • Samosprávy
  • Poruchy a odstávky
  • Kontakt

Kontaktujte nás

+421 (0) 908 097 975

info@rvs.sk

Zmena údajov

  1. Home
  2. Zákaznícka zóna
  3. Zmena údajov
Späť

Ako uskutočniť zmenu?

Elektronicky – vyplnením príslušného formuláru

Počas zmluvného vzťahu môže dôjsť k viacerým zmenám. Každú zmenu je z vašej strany potrebné ohlásiť. Zmena sa ohlasuje na príslušnom formulári, podľa toho, čoho sa týka.

  1. Formulár je možné vyplniť elektronicky.
  2. Následne ho môžete odoslať priamo na našej webovej stránke alebo stiahnuť do počítača a odoslať elektronicky na e-mailovú adresu info@rvs.sk

Poštou – vytlačte, podpíšte a odošlite formulár spolu s prílohami

Každý formulár je potrebné podpísaný odoslať na adresu: 
Regionálna vodárenská s.r.o., Panenská 7, 811 03 Bratislava

Ako ohlásiť zmenu odberateľa?

Pri zmene odberateľa je nutné vyplniť, podpísať a doručiť do RVS vyplnený formulár „Hlásenie zmeny odberateľa na odbernom mieste“.

Kúpa alebo predaj nehnuteľnosti

Okrem žiadosti priložte a odošlite aj požadované prílohy, ktoré sú uvedené v žiadosti.

Úmrtie zákazníka

Rozlišujeme dve situácie:

  • Zákazník bol jediný vlastník na odbernom mieste
    • V takom prípade je možné o prepis zmluvy požiadať až po ukončení dedičského konania
    • Do ukončenia dedičského konania je možné zmeniť len korešpondenčnú adresu
  • Zákazník bol spoluvlastníkom
    • Prepis zmluvy sa dá uskutočniť ihneď

V prípade úmrtia sa namiesto podpisu ohlasujúceho prikladá kópia úmrtného listu.

Odoslať vyplnenú žiadosť

Ako ohlásiť zmenu údajov zákazníka?

Pri zmene údajov je potrebné doručiť vyplnený formulár „Žiadosť o zmenu údajov“. V tlačive označte požadované zmeny. Okrem žiadosti je potrebné doručiť aj doklad, ktorý dokazuje uvedené zmenu.

Trvalý pobyt

Pri zmene trvalého bydliska priložte k žiadosti doklad, ktorý dokazuje uvedené zmenu (napr. doklad totožnosti s novou adresou).

Zmena mena / Sobáš

V prípade, že ste si zmenili meno alebo ste sa vydali/oženili, priložte k žiadosti doklad, ktorý dokazuje uvedené zmeny (napr. sobášny list).

Platobné údaje

Pri zmene platobných údajov v tlačive označte všetky požadované zmeny, napr. zmenu spôsobu úhrady faktúr alebo zmenu či doplnenie čísla bankového účtu.

Nahláste zmenu, ak si prajete zmeniť spôsob úhrady faktúr pridať alebo zmeniť číslo bankového účtu.

Korešpondenčná adresa

V prípade, že si prajete, aby sme doručovali doklady a písomnosti na inú než doterajšiu adresu, ohláste nám jej zmenu.

Odoslať vyplnenú žiadosť

Ako ohlásiť zmenu týkajúcu sa odberného miesta?

Pri zmene údajov na odbernom mieste je potrebné doručiť vyplnený formulár
„Žiadosť o zmenu údajov“. V tlačive označte požadované zmeny. Okrem žiadosti je potrebné doručiť aj doklad, ktorý dokazuje uvedené zmeny.

Zmena na odbernom mieste

V prípade zmeny týkajúcej sa údajov samotného odberného miesta, napr. premenovanie ulice, priložte k žiadosti doklad, ktorý dokazuje uvedené zmeny (napr. doklad o pridelení súpisného čísla, premenovaní ulice, a pod.).

Zrušenie odberného miesta

V prípade, že ste si zmenili meno alebo ste sa vydali/oženili, priložte k žiadosti doklad, ktorý dokazuje uvedené zmeny (napr. sobášny list).

Odoslať vyplnenú žiadosť

Informácie o zrušení odberného miesta

Zrušenie prípojky sa vykonáva na základe písomnej žiadosti odberateľa. V zmysle zákona č. 442/2002 Z. z. zrušenie prípojky je povinný vykonať majiteľ prípojky na vlastné náklady.

Poplatok zo demontáž vodomeru je stanovený v aktuálnom Cenníku výkonov, služieb a prác.

Postup zrušenia odberného miesta

V prípade definitívneho ukončenia odberu a demontáže vodomeru alebo zrušenia kanalizačnej prípojky je potrebné vyplniť tlačivo Objednávka na práce.

V tlačive vyplňte všetky požadované informácie, nezabudnite uviesť korešpondenčnú adresu a telefonický kontakt.

Po prijatí žiadosti dohodneme osobne alebo písomne postup zrušenia prípojky, hlavne čas demontáže a zemné práce, ktoré je potrebné vykonať pred zrušením prípojky, t.j. odkopanie vo vzdialenosti jedného metra v každom smere od miesta pripojenia na verejný vodovod alebo verejnej kanalizácie.  

Samotné odpojenie vodovodnej prípojky alebo kanalizačnej prípojky, jej zablendovanie a demontáž vodomeru, vykonávame približne do 7 dní od doručenia objednávky.

Ak je vodomer namontovaný na T-kus, výkopové práce sa nerealizujú.

Dôležité odkazy

  • Všeobecné obchodné podmienky
  • Reklamačný poriadok
  • Zásady ochrany súkromia
  • Legislatíva
  • Bankové spojenie

Povinné zverejňovanie

Vyhodnotenie štandardov kvality Kvalita pitnej vody Cenník za regulovanú činnosť

Napíšte nám

info@rvs.sk

Zákaznícka linka

+421 (0) 908 097 975

Prevádzka Nitra

Novozámocká 222C, 949 05 Nitra

Zákaznícke centrum

Novozámocká 222C, 949 05 Nitra

(čoskoro otvárame)

Fakturačné údaje

RVS GROUP SLOVENSKO a.s.
IČO: 55074782
DIČ: 2121876273
IČ DPH: SK2121876273
IBAN: SK04 1100 0000 0029 4814 7719

Zapísaná v Obchodnom registri
Okresného súdu Nitra,
Oddiel: Sa, vložka č.: 10613/N

Prevádzka Bratislava

Zochova 5, 811 03 Bratislava

Zákaznícke centrum

Zochova 5, 811 03 Bratislava

Fakturačné údaje

Regionálna vodárenská s.r.o.
IČO: 44285248
DIČ: 2022670716
IČ DPH: SK2022670716
IBAN: SK53 1100 0000 0029 4011 7953

Zapísaná v Obchodnom registri
Okresného súdu Bratislava  III.,
Oddiel: Sro, vložka č.: 54116/B

rvs.sk | ©Copyright 2023 | designed and developed by SvitaStudio

Spravujte súhlas so súbormi cookie
Na poskytovanie tých najlepších skúseností používame technológie, ako sú súbory cookie na ukladanie a/alebo prístup k informáciám o zariadení. Súhlas s týmito technológiami nám umožní spracovávať údaje, ako je správanie pri prehliadaní alebo jedinečné ID na tejto stránke. Nesúhlas alebo odvolanie súhlasu môže nepriaznivo ovplyvniť určité vlastnosti a funkcie.
Funkčné Vždy aktívny
Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal, alebo na jediný účel vykonania prenosu komunikácie cez elektronickú komunikačnú sieť.
Predvoľby
Technické uloženie alebo prístup je potrebný na legitímny účel ukladania preferencií, ktoré si účastník alebo používateľ nepožaduje.
Štatistiky
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na štatistické účely. Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné štatistické účely. Bez predvolania, dobrovoľného plnenia zo strany vášho poskytovateľa internetových služieb alebo dodatočných záznamov od tretej strany, informácie uložené alebo získané len na tento účel sa zvyčajne nedajú použiť na vašu identifikáciu.
Marketing
Technické úložisko alebo prístup sú potrebné na vytvorenie používateľských profilov na odosielanie reklamy alebo sledovanie používateľa na webovej stránke alebo na viacerých webových stránkach na podobné marketingové účely.
Spravovať možnosti Správa služieb Spravovať predajcov Prečítajte si viac o týchto účeloch
Zobraziť predvoľby
{title} {title} {title}